Towary oferowane w sklepie internetowym eParts24.pl są objęte gwarancją producenta i dostarczane z dowodem zakupu paragonem lub faktura VAT. Warunkiem gwarancji części jest montaż w serwisie samochodowym potwierdzony dowodem wykonania usługi wymiany części.
W przypadku reklamacji należy kontaktować się z eParts24. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna (paragon lub faktura VAT), którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem, dowód wymiany towaru (tj. paragon lub faktura VAT) w uprawnionym serwisie oraz opinia danego serwisu.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia. W związku z tym należy odesłać zwracany towar na adres eParts24 w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu załączając wszystkie otrzymane dokumenty - tj. faktura lub paragon fiskalny. Jeżeli towar był używany (w tym montowany), występuje bez oryginalnego opakowania, jest rozkompletowany lub zniszczony nie podlega zwrotowi. Należność zostanie zwrócona nabywcy w terminie do 14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru do magazynu Ew-Car. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane.
Części układu elektrycznego nie podlegają gwarancji w przypadku zainstalowanej instalacji gazowej w samochodzie.
Zwrot towaru nie dotyczy towaru sprowadzanego na indywidualne zamówienie.
W momencie nie podjęcia paczki Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej (z powrotem) do eParts24.pl.
Firma eParts24.pl nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem.